آرتیست خاتون

از هنر های ایرانی تا ایده های خارجی . همه با آرتیست خاتون

آرتیست خاتون

از هنر های ایرانی تا ایده های خارجی . همه با آرتیست خاتون

شکرگذاری را فراموش نکنیم(n)


همه ما از طرف خدای مهربون یک سری نعمت هایی رو دریافت کردیم که باید برای داشتن اونها از خداوند تشکر بکنیم. نعمت هایی مثل بدن سالم، لوازم آسایشی که در اختیار داریم، لوازمی که ممکنه در حالت عادی اصلا اونها رو نمی داشتیم. این شکر گذاری در همه زندگی ما تاثیر می زاره. در عزت نفس، اعتماد به نفس و خیلی حالات روانی دیگه.

این شکرگذاری یه نوعی از احترام به خود هم محسوب میشه. علاوه بر دنیای خودمون باید مراقب حالت معنوی خودمون هم باشیم و با تشکر از خدای مهربون ثابت کنیم که چقدر برای خودمون و خدا اهمیت قائلیم. نه فقط از خدا باید از خودمون هم ممنون باشیم و برای خودمون احترام قائل باشیم.

اینکه من برای اهدافم تلاش کنم یعنی از خودم تشکر کردم. خوب خوابیدن یعنی دارم به خودم احترام می ذارم. روح و روان خودمون رو برای مسادل الکی به هم نریزیم یعنی از خودمون تشکر کردیم. اینکه از آدم هایی که می دونیم مناسب دوستی نیستن دوری کنم و همه و همه یعنی داریم از خودمون مراقبت می کنیم و روحمون رو سرشار از احترام و ذهنمون رو مملوئ از تکشر می کنیم.

البته با نظر دادن و لایک کردن این پست می تونی همه این کار ها رو با هم انجام بدی.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد