آرتیست خاتون

از هنر های ایرانی تا ایده های خارجی . همه با آرتیست خاتون

آرتیست خاتون

از هنر های ایرانی تا ایده های خارجی . همه با آرتیست خاتون

من آرتیست خاتونم(n)

سلام به همگی 

من آرتیست خاتونم 

این اسم رو انتخاب کردم چون هم قراره هنر های ایرانی که بهشون علاقه دارم هم هنر های تقریبا خارجی 

رو توی این وبلاگ معرفی ،اجرا یا نقد کنم

همیشه ارزوم بوده که بلاگری کنم و افرادی که دوستدار هنر هام هستن رو در کنارم داشته باشم 

برای همین از صمیم قلب  ازتون می خوام  که با نظراتتون منو راهنمایی کنین 

اما راهنمایی به منظور حرفای ناجور زدن نیست 

این وبلاگ متعلق به همه اوناییه که عاشق بوی رنگ هستن و از سیاهی دستاشونو بینی شون بعد از نقاشی لذت می برن

واسه اونایی که طعم زیبایی هنر هاشون رو کشیدن و می خوان روابط هنری بر قرار کنن

پس بفرمایین و از ولاگ لذت ببرین

نظرات 10 + ارسال نظر
زری شنبه 14 خرداد 1401 ساعت 17:58

نقاشی هم داریییی

یک دوست و فامیل مخفی شنبه 14 خرداد 1401 ساعت 16:01

نرگس جان من امیدوارم که در کارت موفق بشی
لطفاً در رابطه با کارت برامون بیشتر توضیح دهید

یک دوست و فامیل ما مخفی

چشم
همین امروز انشالله براتون
در مورد کارم و یک بیوگرافی براتون میزارم

شایلین شنبه 14 خرداد 1401 ساعت 15:58

زود تر شروع کنننننننننننننن

چشم حتما شایلین جونم
مرسی که حمایت میکنید

اوا جمعه 13 خرداد 1401 ساعت 11:38

رشتت چیه

هنوز انتخاب نکردم
تازه کلاس ششم رو رد کردم
اوا جونم

الینا پنج‌شنبه 12 خرداد 1401 ساعت 22:13

زود تر شروع کنننننن

قربونتون
حتما

ایدا پنج‌شنبه 12 خرداد 1401 ساعت 15:20

برایم سوال است اسمت چیست

اسم واقعی من نرگس هست

مریم پنج‌شنبه 12 خرداد 1401 ساعت 14:15

بنظر جالب میاد

روشنا پنج‌شنبه 12 خرداد 1401 ساعت 10:34

چه هیجان انگیز
منتظر می مونیم

خیلی هم خوب

پرستو پنج‌شنبه 12 خرداد 1401 ساعت 10:34

خنده: باشه منتظریم

الی پنج‌شنبه 12 خرداد 1401 ساعت 00:22

واقعا از اسمی که انتخاب کردی خوشم امد
حتما روی حمایت من حساب کن

از این بابت خیلی خوشحالم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد