آرتیست خاتون

از هنر های ایرانی تا ایده های خارجی . همه با آرتیست خاتون

آرتیست خاتون

از هنر های ایرانی تا ایده های خارجی . همه با آرتیست خاتون

معرفی مداد رنگی های تناژ صورت ام کیو (z)

سلام به مخاطبان وبلاگ آرتیست خاتون امیدوارم ذهنتون پر از ایده و دستتون توی کار باشه 

توی این پست می خوام در باره مداد رنگی های تناژ پوست ام کیو صحبت کنم 

در پست قبلی در باره مداد رنگی های عادی این برند صحبت کردیم و من همه چی رو مو به مو توضیح دادم؛ همچنین درباره تناژ پوست هم یک مقدمه ای چیدم

اینم لینکش اگر ندیدینش 

                                         معرفی مداد رنگی های ۷۲ رنگ ام کیو (z)                                     


خب برگردیم سر اصل مطلب 

از اونجایی که هر هنرمندی همیشه توان خرید بهترین ها رو به صورت یک جا نداره برند ام کیو اومده مداد رنگی های  رنگ پوست حرفه ای رو به صورت جدا به فروش می ذاره که هنرمندا بهره ببرن 

یعنی خود مداد رنگی های عادیمون رنگ های کرمی دارن ، اما توی این بسته ها طیف پوست رو باز تر کردن و مخصوص طراحی و نقاشی چهره آمادش کردن

از اونجایی که ممکنه باز هم گرون در بیاد حتی به تناژ های روشن و تیره هم تقسیمشون کرده که خرید رو خیلی راحت می کنه 

من به شخصه فعلا ست روشنش رو دارم . اول روشنش رو خریدم چون فکر می کردم بیشتر به کارم بیاد ولی هر دو تاش در کنار هم خیلی بهتره

بعدا تست رنگ ها شون رو هم به پست اضافه می کنم 

ویژگی های کیفیتیش دقیقا همونیه که توی پست مداد رنگی های 72 تایی بهش اشاره کردم 

پس

بریم سراغ ویژگی های ظاهری

جعبه

-هر کدوم از این بسته ها 12 تا مداد رنگی رو در جعبه های فلزی خودشون جا دادن 

 -نکته جالب در باره جعبش اینه که به صورت لولا دار نیست و در کاملا از جعبه جداست 

مداد رنگی ها از لحاظ ظاهر 

-مداد رنگی ها با کد های روی مداد رنگی ها من به شخصه فکر می کنم که مداد رنگی ها با شماره جهانی ارایه شدن چون شماره ها به ترتیب نیستن 

-روی هر مداد رنگی اسمش هم نوشته شده مثلا روی یکیش نوشته بود پوست تخم مرغی  روی یکیشم نوشته بود هویجی که بسیار خوش رنگ بود

-این مداد رنگی های تناژ صورت بر خلاف مداد رنگی های طیف عادی خودشون ؛ بدنشون تماما سیاه ذغالیه و فقط بالاشون به رنگ آغشته شده

-به صورت 6 ضلعی هستن و بر اساس ارگونومی دست طراحی شدن و شما رو خسته نمی کنن

خب اینم از معرفی مداد رنگی های طیف پوست 

به زودی کانال نماشامون هم راه می افته و می تونید جدا از عکس ، ویدئو های مربوط به هر پست رو هم ببینید . 

بعدا در رابطه با کانال نماشا بیشتر توضیح میدم تا پست بعد جیبتون پر پول و قفسه هاتون پر از رنگ و ابزار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد